domingo, 20 de mayo de 2012

reflexions al voltant del aprenentatge significatiu

Significatiu????
El meu aprenentatge entorn les noves tecnologies, és un procès de canvi conceptual fruit de les meves interaccions amb el context d'ensenyança -aprenentatge.
Tot axó és  possible, perquè entre d'altres coses estic oberta a aprendre, parteixo d'un compromís cognitiu cap a l'aprenentatge, alhora que em qüestiono i estic receptiva a la incorporació de nous models.
La experiència ens diu que axó no sempre succeeix (com es pot veure a la vinyeta)....
Malgrat les dificultats, pors i  inseguretats inicials, ( que encara conservo!!!!) veig que, amb l'ajut d'un nou model d'aprenentatge i nou model de tutorització, he experimentat un canvi conceptual al realitzar un aprenentatge que puc denominar significatiu.
Amb aquesta reflexió de la meva meta-cognició (consciencia del meu propi aprenentatge), puc concloure que el veritable aprenentatge és aquell que és significatiu per  que l'alumne s'adona que veu  i comprenc les coses d'una altra manera, que ha viscut tot un procés que es denomina canvi conceptual.

No hay comentarios:

Publicar un comentario